Warning: json_decode() expects parameter 1 to be string, array given in /home/j5098/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/wp-jalali-init.php on line 93

Warning: Declaration of YA_Mega_Menu_Walker::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /home/j5098/public_html/wp-content/themes/sw_maxshop/lib/nav.php on line 750
هنگام خرید و فروش خودرو به این نکات مهم توجه کنید - فروشگاه مهر پارت

هنگام خرید و فروش خودرو به این نکات مهم توجه کنید

برای فروش خودرو باید مراحل قانونی متعددی طی شود که در صورت طی نشدن این مراحل شما با مشکلات زیادی روبه رو خواهید شد. پس توصیه اکید می شود که در هنگام خرید و فروش خودرو به این مراحل با دقت عمل کرده تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.
به گزارش خودروبانک و به نقل از برنا، اولین اقدام در معامله یک خودرو تنطیم مبایعه نامه است. در مبایعه نامه باید تمام مشخصات خودرو و قیمت و سایر مشخصات مورد نیاز که دو طرف معامله توافق کرده اند ذکر شود. البته بسیاری از بنگاه های خرید و فروش خودرو به جای تنظیم مبایعه نامه اقدام به تنظیم قرارداد می کنند.
پس از تنظیم مبایعه نامه یا قرارداد و واریز مبلغ خودرو به حساب فروشنده، خریدار و فروشنده باید برای تعویض پلاک اقدام کنند. فک پلاک و نصب پلاک با حضور طرفین یا وکلای آنها صورت می گیرد و پلاک جدید به خریدار تحویل داده می شود.
پس از آن که اقدامات قانونی صورت گرفت و پول خرید خودرو به صورت کامل پرداخت شد، باید انتقال سند رسمی صورت گیرد. انتقال سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی و با حضور طرفین معامله یا با حضور یکی از طرف های معامله و شخص سومی که از هر دو طرف وکالت نامه دارد انجام می شود.

پست‎های مرتبط:

بازار خودرو به کدام سمت می رود؟ افزایش مجدد قیمت ها یا ادامه رکود؟

قیمت خودرو این روزها روند افزایشی داشته و تعطیلات اخیر...

آخرین قیمت روغن گیربکس در بازار و نکاتی مهم در رابطه با آن

خیلی از افراد به اشتباه برخی از مشکلات اتومبیل را...